Apr 30, 2007

Yo maaan!

Treng ikkje saa mange ord for aa skildre veka vaar paa Caye Caulker, ei karibisk oy i Belize: Paradis og avslappande. Skriv under bileta seinare (og sorry for at nokon ikkje er snudd), det her har tatt for laaang tid :/

Heilt ok stad aa lese ei bok :)

Eg for eg joinar...

...the reef sharks :p




Tinas backpackers hostel - perfect location!
Paa Caye Caulker gaar alt rolig for seg og golfbilar er normalen

Tony, som var paa Tinas like lenge som oss

Amy som jobbar paa Tinas, superkoseleg!

Kjartan

Eg solar meg ved "the split", oyas badeplass

Vaar venn Gilbert med lisensen sin. "With this, I can buy Everything and sell Everything!" To syklar hadde han og! :D

nattbading i "the split". Det byrja aa regne og blaase og vi vart saa kalde at vi maatte syke ly i det varme vatnet :)

Viktig bodskap idet ein kjem til oya!

3 comments:

Unknown said...

KJÆRE deg! Du vil ikkje alvorleg talt sei at du SVØMTE nedi med det der?
Sei nei, ver så snill. No er eg bekymra for om du klara å ta riktige avgjersler her!

Tusen takk for kort! Smilte til tusen og gler meg til bergensbesøk!

Unknown said...

det der = haigreiene som eg ikkje orka å sjå bileter av ein gong.

Unknown said...

OG gratulere med pris for eksamen! Knallbra! :)